El termini de presentació de candidatures als Premis Nacionals de Recerca 2013 finalitza el divendres 27 de setembre

Els guardons són convocats per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació amb el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya.

Barcelona, 9 de setembre de 2013

El termini de presentació de candidatures per a l’edició de 2013 dels Premis Nacionals de Recerca finalitza el pròxim divendres 27 de setembre a les 14.00 h. Convocats per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació amb el suport del Govern de la Generalitat de Catalunya, els Premis reconeixen les diverses facetes tant de l’activitat investigadora com de les iniciatives de comunicació i divulgació científica, de mecenatge científic i de cooperació públicoprivada en projectes d’R+I a Catalunya.

Els guardons compten amb 5 categories: Recerca, Talent Jove, Comunicació Científica, Mecenatge Científic, i Partenariat Públic – Privat en R+I. La presentació de candidatures cal realitzar-la mitjançant el web www.fundaciorecerca.cat/premi, al qual figura tota la informació necessària i les bases per a presentar la candidatura en qualsevol de les dues modalitats obertes (Premi Nacional de Recerca i Premi Nacional de Recerca al Talent Jove).

Segons les bases dels Premis, poden presentar candidatures en aquestes dues modalitats les universitats (òrgans de govern, facultats, escoles, departaments), els centres de recerca, instituts universitaris de recerca, les acadèmies, i, en general, tots els agents del Sistema Català de Recerca.

Més informació:  enric.garrell@fundaciorecerca.cat