El president de l’FCRi reflexiona sobre els beneficis de la recerca biomèdica a la societat econòmica barcelonesa d’Amics del País

Barcelona, 30 de setembre de 2013

El Dr. Antoni Esteve, president de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) intervindrà el proper dimarts 8 d’octubre, juntament amb el catedràtic de Medicina de la Universitat de Barcelona (UB) i consultor sènior de l’Hospital Clínic, Jaume Bosch, al debat “Els beneficis de la recerca biomèdica”, organitzat per la societat econòmica barcelonesa d’Amics del País, SEBAP (19.30 h, seu de la SEBAP, c/ Basea, 8, 1r 1a).

L’acte serà presentat per Joan J. Guinovart, president de la Comissió Científica de la SEBAP, i Antoni Bayés de Luna, president de la Comissió d’Economia i Salut de la SEBAP.

Data: 8 d'octubre de 2013
Hora: 19.30 h
Lloc: Seu de la SEBAP. C/ Basea, 8, 1r 1a. 08003 Barcelona

Més informació: www.sebap.com i info@sebap.com