L’FCRi aposta per la col•laboració internacional en l’àmbit de la transferència de coneixement

Barcelona, 3 d'octubre de 2014

En el decurs d’un viatge institucional a Catalunya, una delegació de la Universitat Tecnològica de Pereira (Colòmbia) ha visitat la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) amb l’objectiu de cercar vies de col•laboració entre ambdues institucions en la transferència de coneixement entre el sistema de recerca i la indústria i de conèixer bones pràctiques en aquest àmbit.

Els visitants van poder seguir una detallada exposició de la realitat del sistema català de recerca i innovació en general així com de l’intensa activitat de la Fundació en el camp de la connexió entre recerca pública i entorn productiu. L’FCRi desenvolupa un paper d’interfície entre el sector públic vinculat a la recerca i el sector privat, productiu i empresarial, mitjançant el seu programa Ciència-Empresa.

Entre d’altres activitats, l’FCRi desenvolupa diferents formats de trobada ciència-empresa, com ara els programes de Matching Ciència-Empresa, el de Matching Ciència – Empresa BBVA-FCRi, l’Erasmus per a Joves Emprenedors, i el programa “Cafè amb la Recerca".