Premis Pioner de la Institució CERCA per a tesis doctorals orientades al mercat, termini de presentació obert fins al 31 d’octubre

Barcelona, 23 d'octubre de 2014

La Institució CERCA va convocar el proppassat setembre els Premis Pioner, que guardonaran la tasca dels investigadors que hagin fet una tesi doctoral obtenint resultats clarament orientats a ser aprofitats comercialment. El termini de presentació de candidatures a aquests guardons, que compten amb el suport de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), finalitza el pròxim 31 d’octubre.

Els Premis volen reconèixer a aquells investigadors d’algun centre CERCA que durant els darrers 12 mesos hagin presentat una tesi doctoral, i que en base a aquesta s’hagi fet una proposta per iniciar o enfortir alguna tecnologia o producte que pugui tenir interès industrial o comercial, o bé que contribueixi significativament al desenvolupament de polítiques públiques en aquests àmbits.

Més informació i bases: http://cerca.cat/seccio-ktt/premis-pioner/