L’ICMAB-CSIC acull una nova sessió del “Cafè amb la Recerca” de l’FCRi amb la participació de directius de 12 empreses

Xavier Obradors, director de l’Institut de Ciència de Materials (ICMAB-CSIC), presentarà les línies de recerca del seu centre davant directius de 12 empreses de diferents sectors productius.

Barcelona, 30 d’octubre de 2014

L’Institut de Ciència de Materials (ICMAB-CSIC), acollirà el pròxim dimarts 4 de novembre el tercer “Cafè amb la Recerca” (16.30 h, Campus de la UAB; Bellaterra). Organitzat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), aquest format és un punt de trobada distès i molt proper entre entitats de recerca i teixit empresarial per trobar vies de col·laboració. La nova sessió comptarà amb la intervenció de Xavier Obradors, director de l’ICMAB-CSIC, que presentarà les línies de recerca del seu centre davant directius de 12 empreses de diferents sectors amb l’objectiu d’iniciar possibles vies de col·laboració.

Presentat i moderat per Enric Claverol, director general de l’FCRi, l’objectiu de l’acte és conèixer punts d’interès entre les activitats de recerca de l’ICMAB-CSIC i els reptes de les empreses, per iniciar potencials projectes de col·laboració. L’FCRi, mitjançant el seu programa Ciència-Empresa, organitza aquestes sessions amb l’objectiu d’establir ponts de connexió entre recerca i teixit industrial.

La sessió comptarà amb l’assistència, entre d’altres, de directius de les empreses Kao Corporation, Moehs Ibérica, Carburos Metálicos, Panreac Química, Barna Steel SA – Grup Celsa, Zanini Auto Grup, Industrias Titán, Corporació Roca, Atotech España, Circutor, Interflex i Baxi Calefacción.

Les reunions del “Cafè amb la Recerca” tenen una durada de dues hores. La primera es destina a l’exposició dels centres de recerca convidats a cada sessió. A la segona hora, s’estableix una tertúlia per trobar oportunitats de col·laboració amb les empreses assistents.

El Programa Ciència-Empresa de l’FCRi cerca alinear reptes d’innovació d’empreses del sector productiu amb els científics, tecnòlegs i emprenedors que disposin de les millors capacitats per resoldre’ls. Al mateix temps, el programa aspira a captar fons de finançament privats per a projectes de recerca d’universitats o centres que poden resoldre necessitats productives concretes de la indústria catalana.