Granollers acull la tercera presentació territorial del Programa Matching Ciència-Empresa BBVA-FCRi

Barcelona, 11 de novembre de 2014

Granollers acollirà el dimecres 12 de novembre una nova presentació davant el sector empresarial del Programa Matching Ciència-Empresa BBVA-FCRi, desenvolupat pel BBVA i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi). La trobada informativa, centrada en empreses del Vallès Oriental, forma part del desplegament per Catalunya d’aquest programa, que cerca posar a l’abast del mercat el coneixement del sistema de recerca i innovació català i fomentar que s’iniciïn projectes d’R+D entre equips mixtos d’indústria i grups de recerca.

El Programa Matching Ciència-Empresa BBVA-FCRi s’adreça a empreses que tinguin necessitats concretes d’innovació en productes o processos productius. En concret, vol centrar-se en empreses amb una especial predisposició per a la innovació que no tenen prou dimensió com per comptar amb un departament d’R+D intern o que volen incrementar  la seva connexió amb els centres i grups de recerca públics.

La tasca principal de l’FCRi, fundació de la qual el BBVA n’és un dels seus patrons, és identificar correctament aquestes necessitats i connectar les empreses amb els investigadors de les universitats i centres de recerca que treballin en solucions tecnològiques adients a les necessitats detectades. L’última presentació duta a terme, el passat juny, va reunir més d’una vintena d’empreses del Penedès i El Garraf a Sant Sadurní d’Anoia.