Nou programa Amgen Exper(i)ència: científics jubilats i emèrits als centres escolars

Barcelona, 28 de maig de 2015

Per tal de facilitar al professorat de Ciències de Catalunya la seva extensa i exigent tasca docent, la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport de la companyia biotecnològica Amgen, ha iniciat el nou programa Amgen Exper(i)ència. El seu objectiu és proporcionar una més completa i actualitzada educació científica i tècnica als nostres joves mitjançant la participació de científics jubilats als centres escolars.

La iniciativa parteix de la creença que els científics que han dedicat tota la seva vida a la ciència poden ajudar a millorar l’aprenentatge de les ciències a les escoles. S’aposta, en aquest sentit, per les capacitats i el talent dels científics que ja no viuen les exigències de productivitat del món laboral.

Amgen Exper(i)ència està obert a científics, enginyers, metges, arquitectes... i tota persona que hagi treballat en el camp de les Ciències de la Vida directament o indirectament i estigui jubilada o sigui emèrita. El científic s’associa al professorat d’un centre per treballar amb total flexibilitat decidint què seria adient per a l’alumnat i per al professorat. S’hi estableix un procés d’interacció entre el científic i el professorat, amb l’objectiu d’aportar innovació i/o actualització a l’aula.

Més informació i inscripcions: http://aexperiencia.fundaciorecerca.cat/