El VHIR obre la segona convocatòria de beques per cursar el Màster en Recerca Biomèdica Translacional

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) és una de les institucions que patrocina aquestes beques.

Barcelona, 2 de setembre de 2015

El Vall d’Hebron Institut de Recerca (VHIR) obre la segona convocatòria de beques per atendre el Màster en Recerca Biomèdica Translacional, afiliat a la Universitat Autònoma de Barcelona. La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), Ferrer, Santander i Roche són els patrocinadors d’aquestes beques que cobreixen l’import íntegre de la matrícula, 3.015 euros.

Les beques estan dirigides a estudiants de grau, de qualsevol nacionalitat, inscrits al màster per a l’any acadèmic 2015-2016. La preinscripció per al màster està tancada, ja que s’han cobert totes les places.

El programa del màster, que aquest any celebra la seva segona edició, pretén atraure talent internacional i estudiants amb bones qualificacions que busquin una formació avançada en totes les àrees de la biomedicina.

Més informació sobre les beques: http://www.vhir.org/master/eng/presentacio/vhirgrants2015.html