El conseller Mas-Colell protagonitza un esmorzar de treball de la Fundació CYD a la seu de l’FCRi

Barcelona, 10 de desembre de 2015

"La universitat i la recerca l’endemà de la crisi” és el títol del nou Esmorzar de Treball organitzat per la Fundació CYD, Cuatrecasas Gonçalves Pereira i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), que tindrà com a protagonista Andreu Mas-Colell, conseller d’Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya.

L’acte se celebrarà el pròxim dijous 17 de desembre a les 9 hores i en aquesta ocasió tindrà lloc a la seu de l’FCRi (passeig de Lluís Companys, 23, 6a planta, Auditori Joan Oró, 08010 Barcelona). Durant l’esmorzar, el ponent formularà la seva visió sobre la universitat i la recerca en el context de superació de la crisi.

Acte per invitació amb aforament limitat.