L’estratègia de les universitats al territori protagonitza el primer Esmorzar CyD a Barcelona de 2017

Barcelona, 16 de gener de 2017

“Universitat i Territori: estratègies diferents?” és el títol de l’Esmorzar CyD del pròxim dijous 19 de gener (nova seu de Cuatrecasas, Gonçalves Pereira, Districte 22@ Barcelona, Av. Diagonal, 191, planta 17), protagonitzat per Margarita Arboix, rectora de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), i Roberto Fernández, rector de la Universitat de Lleida (UdL). Els ponents hi exposaran les estratègies diferenciades que segueixen aquestes entitats en funció de la seva mida, orientació, prioritats i territori d’influència.

L’acte comptarà també amb les intervencions de Francesc Solé Parellada, vicepresident de la Fundación CyD; Pablo Salvador, soci de Cuatrecasas, Gonçalves Pereira; i Rafael Marín, director general de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi). L’FCRi col·labora amb els Esmorzars CyD, un format de comunicació entre ciència i empresa plenament consolidat, des de l’any 2012.

Aquests esmorzars, un escenari de comunicació entre ciència i empresa, efectiu, àgil i molt necessari, són també una iniciativa que respon a un dels objectius fonamentals de l’FCRi, consistent a crear espais de comunicació entre científics i empreses i sensibilitzar la indústria sobre la cooperació publicoprivada.