Acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2011

L'acte de lliurament dels Premis Nacionals de Recerca 2011, se celebrarà el proper dimarts 7 de febrer, a les 20.00 hores, al Teatre Nacional de Catalunya (Plaça de les Arts, 1. Barcelona) i comptarà amb la presidència del M. Hble. Sr. Artur Mas i Gavarró, president de la Generalitat de Catalunya. Els Premis Nacionals de Recerca, convocats pel Govern de Catalunya mitjançant la Fundació Institució Catalana de Suport a la Recerca, fomenten el reconeixement social de la ciència i l'activitat dels investigadors, mecenes, empresaris i comunicadors.

Els premiats de l'edició de 2011 han estat Jordi Galí, director del Centre de Recerca en Economia Internacional (CREI), catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra  i research professor de la Barcelona Graduate School of Economics (Premi Nacional de Recerca); Núria López-Bigas, professora d'investigació ICREA a la Universitat Pompeu Fabra (Premi Nacional al Talent Jove); Pere Mir, president de la Fundació Cellex (Premi Nacional de Mecenatge Científic); IBM i el Barcelona Supercomputing Center (Premi Nacional al Partenariat públic-privat en R+I); i Televisió de Catalunya, pel programa 'Valor afegit' (Premi Nacional de Comunicació Científica).

*Assistència per invitació.