Equips d'estudiants de 7 universitats catalanes competiran en directe demà dimarts responent les preguntes del joc científic RYM

L'acte forma part de la 17a Setmana de la Ciència a Catalunya, organitzada pel Govern i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi).

Barcelona, 19 de novembre de 2012

Set equips de les universitats de Barcelona, Politècnica de Catalunya, Pompeu Fabra, de Girona, Ramon Llull, de Vic i Abat Oliba competiran en directe demà dimarts 20 de novembre a Barcelona sobre la versió web del joc RYM, Research Your Mind, que permet jugar i esbrinar el nivell de coneixements bàsics sobre diferents àmbits de la ciència. Aquest joc interactiu de format pregunta-resposta, per joves de 16 a 20 anys i públic general, està disponible per a dispositius mòbils, navegadors web i Facebook, i ha estat creat pel Govern i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació.

En la competició interuniversitària de demà, realitzada amb la col·laboració de Sony i inclosa en la 17a Setmana de la Ciència a Catalunya, cada equip, integrat per dues persones, participarà en una primera eliminatòria en la qual l’encert en les respostes i el temps consumit seran els factors que determinaran els dos finalistes. Els guanyadors rebran com a premi un ordinador portàtil cadascun i els segons classificats un e-reader.

Un cop conclosa la Setmana de la Ciència, entre tots els participants en les diferents versions del RYM, i que hagin finalitzat el joc, se sortejarà un ordinador portàtil. Per jugar-hi s’ha d’accedir a www.rym.cat, tant per competir en línia com per escanejar el codi que permet jugar via smartphone.

La Setmana de la Ciència, organitzada pel Govern i la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, té lloc fins al 25 de novembre i agrupa més de 350 activitats de divulgació del coneixement científic i tecnològic arreu de Catalunya adreçades a més de 350.000 persones.

Data: 20/11/2012 18:00
Lloc: Sony Store. Rbla. de Catalunya, 121 | Barcelona (Barcelonès)