El programa mentoring de la carrera científica de l’FCRi celebra la seva tercera trobada entre investigadors sèniors i júniors

Entre altres temes, s'hi va parlar del trinomi format per publicacions, docència i transferència tecnològica com a bases de la carrera científica, on i com realitzar estades a l’estranger o la contractació de doctors per part de la indústria.

Barcelona, 21 de febrer de 2013

El trinomi format per publicacions, docència i transferència tecnològica com a bases de la carrera científica; on i com realitzar estades a l’estranger; com desencallar una investigació de doctorat que no arriba on s’espera; la contractació de doctors per part de la indústria; i com arribar a fer recerca en una empresa van protagonitzar, entre d’altres temes, la tercera xerrada pràctica “De professió investigador(a): Consells per guiar la teva carrera científica”, celebrada ahir, 20 de febrer, en el marc del programa mentoring de la carrera científica de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi).

Aquest programa crea un espai de trobada entre científics sèniors i júniors amb l’objectiu d’orientar sobre les fases decisives de la carrera científica: doctorat, publicacions, grups de recerca, universitats, etapa postdoctoral i, finalment, sortides professionals.

L’acte d’ahir, celebrat a l’Auditori de l’FCRi i seguit d’un àgil debat, va comptar amb les intervencions de Rogeric Guigó, investigador del Grup de Recerca en Bioinformàtica i Genòmica del Centre de Regulació Genòmica (CRG), Laureano Jiménez, investigador del Departament d’Enginyeria Química de la Universitat Rovira i Virgili (URV), Alexandre Clop, investigador del Centre de Recerca en Agrigenòmica (CRAG), i Mireia Urpí, investigadora del Grup de recerca Biomarcadora i Metabolòmica Nutricional i dels Aliments de la Universitat de Barcelona (UB).