El programa Ciència i Aula debat avui l’ús pedagògic de la ciència – ficció

Podria un goril·la ser tan gran com en King Kong? Com fa en Superman per volar? Quina mena d’estris són les espases làser de La Guerra de les Galàxies? Preguntes com aquestes obtindran la seva resposta avui a la xerrada "L’ús de la ciència-ficció (cinema, literatura i còmic) com a eina docent".

Barcelona, 23 de maig de 2013

Podria un goril·la ser tan gran com en King Kong? Com fa en Superman per volar? Quina mena d’estris són les espases làser de La Guerra de les Galàxies? Preguntes com aquestes obtindran la seva resposta avui a la xerrada L’ús de la ciència-ficció (cinema, literatura i còmic) com a eina docent, emmarcada dins el Programa Ciència i Aula de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), adreçat a mestres d’ESO i Batxillerat.

Manel Moreno, professor del Departament de Física i Enginyeria Nuclear de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), analitzarà com la visió de la ciència i la tecnologia mostrada per la ciència-ficció pot aportar un valor pedagògic indubtable i ens pot proporcionar valuosos elements per a la discussió i la crítica, alhora que permet desenvolupar un desitjable esperit escèptic base del propi mètode científic.

Lloc: FCRi - Passeig de Lluís Companys, 23 – Barcelona
Data: dijous 23 de maig de 2013, de 18.00 a 19.30 hores