Obert fins al 15 de juliol el tradicional Concurs de Cartells de la Setmana de la Ciència

Des de fa 16 anys, la Setmana de la Ciència basa la seva imatge en un cartell seleccionat mitjançant un concurs obert a la societat.

Barcelona, 29 de maig de 2013

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi), amb el suport de la Secretaria d’Universitats i Recerca, ha convocat el Concurs de Cartells de la 18a Setmana de la Ciència a Catalunya, que se celebrarà del 15 al 24 de novembre. El cartell guanyador representarà la imatge de la Setmana i serà premiat amb 1.000 euros. Enguany, la seva temàtica ha de versar sobre qualsevol dels conceptes d’estadística, l’aigua i el físic Albert Einstein, eixos temàtics de l’edició actual, amb motiu de la celebració de l’Any Internacional de l’Estadística, de l’Any Internacional de la Cooperació en l’Esfera de l’Aigua, i de la commemoració del 90è aniversari de la visita d’Albert Einstein a Catalunya.

El termini de lliurament d’originals del concurs, obert a qualsevol persona participant sense cap limitació, conclou el 15 de juliol de 2013. Els originals (DIN A3 ampliable a DIN A2, en suport rígid i aptes per a impressió a quatre tintes) hauran d’incloure un text específic i el logotip de l’SC’13 i el de les entitats organitzadores, disponibles al web www.fundaciorecerca.cat/setmanaciencia, en el qual també es poden consultar les bases del concurs.

Tradicionalment, la Setmana de la Ciència a Catalunya, organitzada per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, basa la seva imatge en un cartell seleccionat a través d’un concurs obert a tota la societat. De les seves 18 edicions, 16 han comptat amb aquest concurs per triar-ne la imatge, al qual s’han presentat prop de 800 cartells en el decurs d’aquests anys.

Els cartells s’hauran de lliurar a l’adreça següent:

Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació
Pg. Lluís Companys, 23