L’FCRi s’integra al Consell de Coordinació Pedagògica de l’Institut Municipal d’Educació de Barcelona

L'FCRi formarà part del Consell de Coordinació Pedagògica de l’Institut Municipal d’Educació (IMEB) de Barcelona i participarà en les seves activitats de formació escolars.

Barcelona, 19 de juny de 2013

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) formarà part del Consell de Coordinació Pedagògica de l’Institut Municipal d’Educació (IMEB) de Barcelona i participarà en les seves activitats de formació escolars. La integració al Consell és fruit d’un conveni signat avui per Enric Claverol, director general de l’FCRi, i Gerard Ardanuy, regidor d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona i president de l’IMEB.

L’acord entre l’FCRi i l’IMEB té per objecte aprofundir la col·laboració entre ambdues entitats per a promoure l’ensenyament de la ciència, la tecnologia i les matemàtiques entre l’alumnat de Barcelona. El conveni suposa la participació activa de l’FCRi dins el marc educatiu de la ciutat gràcies a la seva participació al Consell de Coordinació Pedagògica.

Impulsat per l'IMEB, el Consell aplega institucions i entitats ciutadanes que ofereixen activitats educatives per a escolars. Es va crear amb la voluntat de l'Ajuntament de coordinar les entitats i institucions ciutadanes que oferien activitats educatives a les escoles per tal d'optimitzar el potencial de Barcelona com a agent educatiu. Des de la seva creació, el nombre d’entitats del Consell ha augmentat constantment amb la incorporació d'institucions públiques, fundacions, patronats, ONG i empreses, així com també el nombre d’activitats escolars oferides.