Espectacle: Màgia matemàtica (…i porta el teu móbil)

<!DOCTYPE html>
<html>
<head>
</head>
<body>

</body>
</html>

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRi) presenta l’espectacle “Màgia matemàtica (…i porta el teu mòbil!) en el marc del proper saló MOBILE WORLD CONGRESS, que tindrà lloc a Barcelona del 27 de febrer al 2 de març del 2017.

Els participants en aquest espectacle de 45 minuts de durada gaudiran de jocs de mans, sorpreses i efectes espectaculars i que semblen impossibles, basats en propietats matemàtiques. En algun cas, el secret del joc es revelarà, per tal de mostrar la importància del principi matemàtic. Con en tot espectacle de màgia, els conductors convidaran a diversos espectadors a pujar a l'escenari i a participar activament de l'espectacle. Alguns dels jocs es faran amb dispositius mòbils, aportant encara més misteri i unint la tradició més clàssica de la màgia amb les tecnologies mòbils. I com a efecte final, la matemàgia la faran els propis espectadors, que veuran com a les seves pròpies mans el que sembla impossible es fa possible.