Setmana de la Ciència

<body>

</body>
</html>

La Setmana de la Ciència es planteja com una intensificació de Ciència Oberta. La concentració temporal provoca més impacte mediàtic. Programa col·lectiu d’activitats amb més de 350 actes de divulgació del coneixement científic arreu Catalunya. Organitzada per l’FCRi, implica prop de 150 entitats del sistema de recerca: universitats, centres de recerca, museus, associacions i empreses.

Una de les activitats més destacades que se celebren en el marc de la Setmana de la Ciència és el Dia de la Ciència a les Escoles.

Objectius

Oferir a la societat, especialment al jovent, fórmules originals i properes de transmissió del coneixement científic que estimulin futures vocacions científiques. Alhora, catalitzar l’esforç en divulgació científica de tot el sistema català de recerca.

Contacte: enric.garrell@fundaciorecerca.cat