Setmana de la Ciència 2024

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), amb el suport del Departament de Recerca i Universitats de la Generalitat de Catalunya, organitza la 29a edició de la Setmana de la Ciència, que se celebrarà del 7 al 17 de novembre, arreu de Catalunya. La Setmana de la Ciència compta amb el suport de nombroses institucions i entitats en l’àmbit de la recerca i de la divulgació de la ciència i tecnologia.

La Setmana de la Ciència està adreçada a tots el públics i l’assistència i participació a les activitats és gratuïta. L’objectiu d’aquest esdeveniment és apropar la ciència i la tecnologia a la ciutadania i promoure les vocacions científiques entre els més joves.

Si vols inscriure alguna activitat en la seva agenda: https://setmanaciencia.fundaciorecerca.cat/frontend/

novembre 8, 2024 - novembre 17, 2024 Catalunya Catalunya + Mapa de Google Agenda, La Fundació

Google Calendar

Ical Export

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.