Qui som

Som la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI). Una entitat privada, sense ànim de lucre, nascuda el 1986 a Catalunya. Fomentem la cultura científica a la societat, les vocacions cientificotècniques entre el jovent i la relació publicoprivada en l’àmbit de la ciència, la tecnologia i el coneixement.

missió fcri imatge decorativa

Missió

Esdevenir un agent valuós i de referència en el coneixement i enfortiment de les estructures d’R+D+I a Catalunya, tot articulant propostes versàtils i concises, d’ampli abast, especialment en la comunicació i disseminació científica, la creació de vocacions i formació STEM, i facilitar la transferència i l’entesa entre l’àmbit científic i empresarial tant públic com privat.

Visió

La Fundació porta a terme una participació rellevant i activa en la construcció de la societat i l’economia del coneixement, amb la finalitat d’assolir un desenvolupament sostenible i sostingut que estengui la millora de la qualitat de vida al conjunt de la població.

ciencia-i-aula

Societat i educació

Creem propostes d’alt impacte per augmentar l’interès social pel coneixement, la recerca, la innovació i la tecnologia. Alhora, fomentem les vocacions cientificotècniques i l’interès per l’àmbit STEAM a les escoles i instituts.

Ciència i Societat

Acadèmia

Reconeixem la tasca i l’impacte dels científics i els diferents actors del sistema de recerca català i dona visibilitat al pol de coneixement de Catalunya a nivell internacional.

Ciència i Empresa

Cooperació publicoprivada

Fomentem la interacció en R+I d’ambdós sectors i la transferència de coneixement procedent de la recerca a l’empresa a través de projectes col·laboratius, tot estimulant l’emprenedoria de base científica.

El Patronat, integrat tant per patrons públics com privats, és l’òrgan de govern i d’administració de l’FCRI. La representa i gestiona, i assumeix totes les facultats i funcions necessàries per a la consecució de les finalitats fundacionals. Els patrons exerceixen els seus càrrecs gratuïtament.

Fundació La Caixa
This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.