La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació ha presentat avui el cartell de la Setmana de la Ciència 2024, del dissenyador gràfic valencià Sergio Iborra

La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), organitzadora de la 29a Setmana de la Ciència a Catalunya (SC’24), juntament amb la Generalitat de Catalunya i amb el suport de BBVA i Amgen, ha presentat avui el cartell oficial d’aquest macroesdeveniment divulgatiu. L’SC’24 portarà més de 400 activitats de divulgació gratuïtes per a tots els públics arreu de Catalunya del 8 al 17 de novembre, entre xerrades, visites guiades, rutes, exposicions, tallers i conferències. Sergio Iborra Colomer, dissenyador gràfic de 49 anys, natural de Xàtiva (València), és l’autor del cartell, que ha guanyat el concurs amb què la Setmana tria la seva imatge.

Al seu cartell Iborra reivindica simbòlicament el paper de la dona a la recerca actual, mostrant una investigadora en equilibri sobre un microscopi, la qual sosté un cervell i un cor —talent i raó combinats amb la passió per la feina— formant una balança en un necessari equilibri, metàfora de l’activitat científica. El seu disseny s’ha imposat entre 19 participants als concurs, que ha comptat amb un jurat integrat per representants de les entitats col·laboradores de l’SC’24.

Sergio Iborra Colomer desenvolupa la seva tasca professional com a dissenyador gràfic i il·lustrador. És llicenciat en Ciències de la Informació, en l’especialitat de Publicitat i Relacions Públiques. Ha resultat guanyador de nombrosos certàmens de cartells de primer nivell a tot l’Estat: cartell de la Ruta del Tambor i el Bombo del Baix Aragó 2024, cartell de les Noces d’Isabel de Segura, Terol 2024, cartell de les Falles de Sueca 2024, cartell de les Falles d’Alzira 2024, cartell de les Falles de Sagunt 2024, entre altres.

Identitat gràfica

Imatge de marca

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.