Borsa de treball
Vols treballar a la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació?
OFERTES DE FEINA ACTIVES
CLOSE ACCORDION
En aquests moments no hi ha cap oferta de feina activa.
OFERTES DE FEINA TANCADES
CLOSE ACCORDION
CLOSE ACCORDION
Dissenyador-ora gràfic-a/creador-ora digital (termini: del 4 al 13 de setembre de 2024)
La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, entitat sense ànim de lucre, que té la finalitat genèrica d’organitzar i promoure activitats de suport a la recerca i la innovació, potenciar la convergència d’iniciatives, persones i entitats interessades en aquestes activitats, i col·laborar en la proposició i l’execució d’actuacions entre el sector públic i privat en aquest àmbit, precisa incorporar, per a una substitució de malaltia de llarga durada, un/a dissenyador-ora gràfic-a/creador-ora digital.
Busquem un/a dissenyador/ora gràfic/a i creador/ora digital amb un alt coneixement dels codis audiovisuals dels diferents formats (web, premsa escrita, vídeo, xarxes socials, documentals, etc.) per a la realització de continguts. S’encarregarà de les tasques de disseny gràfic i maquetació (en línia i fora de línia) de la institució pel que fa a tot tipus de peces gràfiques.
Ha de demostrar domini en l’ús de programes de disseny gràfic, experiència en gestió i implementació de webs sobre plataforma WordPress, i en la creació i implantació de nous dissenys web sobre plataformes programades a mida. Ha de conèixer les regles SEO i Doble-A per optimitzar els webs de la institució.
Així mateix, ha de demostrar experiència en la creació de dissenys sobre plataformes d’emailing (Mailchimp) i creació de bàners.
Formació: grau universitari en Disseny Gràfic i Creació Digital o similar. Imprescindible coneixements sobre maquetació CSS (Bootstrap), DIVI theme, i Javascript. Cal disposar d’amplis coneixements d’ús dels paquets d’Adobe Ilustrator, Photoshop, InDesign, Acrobat Pro i Office365.
Es valoraran coneixements en creació d’aplicacions per a Iphone/Android; creació de pluggins per a WordPress; programació en PHP, Classic ASP i Java.
Així mateix, es valorarà formació o experiència en la creació i aplicació de continguts i disseny gràfic a l’àrea de la publicitat.
Habilitats: persona dinàmica, creativa, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Amb capacitat d’integrar-se, col·laborar i participar de manera activa en equips de treball. Capacitat per actuar amb eficàcia en situacions de pressió de temps. Al dia de les darreres tendències.
Experiència demostrable: recomanable 5 anys d’experiència en disseny i creació de continguts aplicats a plataformes web.
Presentació sol·licituds:
Les persones interessades poden enviar el seu CV: administracio@fundaciorecerca.cat.
Recepció de CV fins al 13 de setembre de 2024.
Tècnic/a (termini: del 28 d'abril al 31 de maig de 2023)
La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, entitat sense ànim de lucre, té per finalitat genèrica organitzar i promoure activitats de suport a la recerca i la innovació, potenciar la convergència d’iniciatives, persones i entitats interessades en aquestes activitats, i col·laborar en la proposició i l’execució d’actuacions entre el sector públic i privat en aquest àmbit.
L’Academia Europaea (AE) és una organització benèfica, sense ànim de lucre, amb seu a Londres i que té per objectiu l’avenç i la propagació de l’excel·lència acadèmica en humanitats, dret, ciències econòmiques, socials i polítiques, matemàtiques, medicina i totes les branques de les ciències naturals i tecnològiques a tot el món per al benefici general i per a l’avenç de l’educació de les persones de totes les edats, a través de la promoció de la investigació europea, l’assessorament a governs i organitzacions internacionals en qüestions científiques i el foment de la investigació interdisciplinària i internacional.
L’Academia Europaea té diversos nodes (hubs) a diferents ciutats europees, un d’ells a Barcelona (Barcelona Knowledge Hub, BKH), que està gestionat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i dirigit pel Dr. Jaume Bertranpetit.
Per a la gestió del BKH de l’AE, la Fundació necessita incorporar:
Tècnic/a que s’encarregarà de contactar amb la seu de Londres i la presidència a Hèlsinki, d’organitzar les activitats del hub i establir contactes amb les administracions que donen suport al hub.
Les funcions principals per a desenvolupar seran:
Gestionar, planificar, executar i controlar el desenvolupament del projecte del BKH, amb les activitats que durà a terme, algunes de continuïtat (Premi Hipatia, Disputatio) i altres de noves com ara l’organització de l’Àgora (científica) a dos nivells: exploratòria i ciutadana i coordinar les activitats de Ciència i Art que durà a terme el hub.
- Organitzar i participar en reunions i esdeveniments. Capacitat de contactar i presentar els ponents.
- Avaluar i fer seguiment del projecte: redacció i tramesa d’informes i manteniment dels continguts de la pàgina web.
- Suport i/o gestió d’activitats com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos així com altres projectes.
Requisits i habilitats
- Grau/llicenciatura preferentment en l’àmbit comunicatiu i/o científic
- Nivell avançat d’anglès, escrit i oral, ja que serà l’idioma utilitzat habitualment
- Nivell alt de català.
- Ofimàtica a nivell d’usuari. Eines d’internet i manteniment del web del hub (contingut)
- Coneixements i experiència en l’àmbit de la comunicació i les relacions públiques.
Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.
Es valorarà:
- Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya i Europa.
- Experiència prèvia en el desenvolupament de funcions similars.
- Iniciativa en la gestió, contactant els partners europeus i locals.
Presentació sol·licituds: Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat) amb una carta d’expressió d’interès en anglès.
Data límit: 31 de maig de 2023
Tècnic/a (termini: del 12 al 24 de gener de 2023)
La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació, entitat sense ànim de lucre, té per finalitat genèrica organitzar i promoure activitats de suport a la recerca i la innovació, potenciar la convergència d’iniciatives, persones i entitats interessades en aquestes activitats, i col·laborar en la proposició i l’execució d’actuacions entre el sector públic i privat en aquest àmbit.
L’Academia Europaea (AE) és una organització benèfica, sense ànim de lucre, amb seu a Londres i que té per objectiu l’avenç i la propagació de l’excel·lència acadèmica en humanitats, dret, ciències econòmiques, socials i polítiques, matemàtiques, medicina i totes les branques de les ciències naturals i tecnològiques a tot el món per al benefici general i per a l’avenç de l’educació de les persones de totes les edats, a través de la promoció de la investigació europea, l’assessorament a governs i organitzacions internacionals en qüestions científiques i el foment de la investigació interdisciplinària i internacional.
L’Academia Europaea té diversos nodes (hubs) a diferents ciutats europees, un d’ells a Barcelona (Barcelona Knowledge Hub, BKH), que està gestionat per la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) i dirigit pel Dr. Jaume Bertranpetit.
Per a la gestió del BKH de l’AE, la Fundació necessita incorporar:
Tècnic/a que s’encarregarà de contactar amb la seu de Londres i la presidència a Hèlsinki, d’organitzar les activitats del hub i establir contactes amb les administracions que donen suport al hub.
Les funcions principals per a desenvolupar seran:
Gestionar, planificar, executar i controlar el desenvolupament del projecte del BKH, amb les activitats que durà a terme, algunes de continuïtat (Premi Hipatia, Disputatio) i altres de noves com ara l’organització de l’Àgora (científica) a dos nivells: exploratòria i ciutadana i coordinar les activitats de Ciència i Art que durà a terme el hub.
- Organitzar i participar en reunions i esdeveniments. Capacitat de contactar i presentar els ponents.
- Avaluar i fer seguiment del projecte: redacció i tramesa d’informes i manteniment dels continguts de la pàgina web.
- Suport i/o gestió d’activitats com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos així com altres projectes.
Requisits i habilitats
- Grau/llicenciatura preferentment en l’àmbit comunicatiu i/o científic
- Nivell avançat d’anglès, escrit i oral, ja que serà l’idioma utilitzat habitualment
- Nivell alt de català.
- Ofimàtica a nivell d’usuari. Eines d’internet i manteniment del web del hub (contingut)
- Coneixements i experiència en l’àmbit de la comunicació i les relacions públiques.
Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.
Es valorarà:
- Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya i Europa.
- Experiència prèvia en el desenvolupament de funcions similars.
- Iniciativa en la gestió, contactant els partners europeus i locals.
Presentació sol·licituds: Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat) amb una carta d’expressió d’interès en anglès.
Data límit: 24 de gener de 2023
Gestor/ora de projectes (termini: del 28 d'octubre al 6 de novembre de 2022)
La Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI), entitat sense ànim de lucre, que té la finalitat genèrica d’organitzar i promoure activitats de suport a la recerca i la innovació, potenciar la convergència d’iniciatives, persones i entitats interessades en aquestes activitats, i col·laborar en la proposició i l’execució d’actuacions entre el sector públic i privat en aquest àmbit, precisa incorporar a la seva seu a Barcelona:
Gestor/ora de projectes
Què busquem: Busquem un/a gestor/a per al projecte europeu RRI-LEADERS sobre recerca i innovació responsables al territori. El consorci d’aquest projecte està format per les següents entitats: Applied Research and Communications Fund (Bulgària), Sofia Development Association (Bulgària), University of Western Macedonia (Grècia), Regional Association of Local Government of Western Macedonia (Grècia), Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (Catalunya), Promoció Econòmica-Ajuntament de Sabadell (Catalunya), Zurich University of Applied Sciences (Suïssa), Municipality of Thalwil (Suïssa) i Danish Board of Technology (Dinamarca).
Les funcions principals per a desenvolupar seran:
Gestionar, planificar, executar i controlar el desenvolupament del projecte.
Vetllar pel compliment d’objectius, tasques, fites, entregables i terminis.
Informar la Direcció de l’FCRI sobre el desenvolupament del projecte.
Participar i/o organitzar reunions i esdeveniments, alguns dels quals a ciutats europees.
Avaluar i fer seguiment del projecte: redacció d’informes, etc.
Suport i/o gestió d’activitats de l’FCRI com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos així com altres projectes.
Requisits i habilitats:
Grau/llicenciatura preferentment en l’àmbit comunicatiu i/o científic
Anglès: imprescindible nivell avançat (mínim C1), escrit i oral.
Nivell alt de català.
Ofimàtica a nivell d’usuari.
Experiència relacionada amb la gestió de projectes europeus.
Disponibilitat per viatjar per Europa.
Coneixements i experiència en l’àmbit de la comunicació.
Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.
Es valorarà:
Coneixements en Recerca i Innovació Responsable (RRI, Responsible Research and Innovation).
Certificació en llengua anglesa nivell C2.
Formació en l’àmbit de gestió de projectes.
Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya i Europa.
Experiència prèvia, en el desenvolupament de funcions similars.
Contracte temporal per substitució de baixa laboral.
Presentació sol·licituds: Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat). Data límit: 6 de novembre de 2022.
Director/ora de Comunicació i Organització d’Actes (termini: del 9 al 23 de setembre de 2022)
Busquem un/a director/ora de comunicació i organització per transformar l’FCRI en una organització amb presència destacada en l’ecosistema català de recerca i innovació, així com en l’entorn digital; amb una imatge innovadora i de futur, que promogui la col·laboració publicoprivada en el marc de la societat del coneixement.
Funcions:
· Desenvolupament de l’estratègia de comunicació i del pla de comunicació 2023-2025, en el marc del pla estratègic
· Organitzar la presència digital de l’FCRI
· Coordinar la presència en premsa escrita i digital
· Potenciar la imatge i marca de l’entitat
· Coordinar l’organització d’actes i protocol
· Promoure els continguts audiovisuals
· Coordinar els materials impresos
· Altres funcions vinculades a la direcció de comunicació de l’entitat
Requisits imprescindibles:
· Títol universitari en Ciències de la Comunicació, Audiovisuals o similar
· Àmplia experiència professional prèvia en l’àmbit de la comunicació i la seva gestió (direcció de comunicació):
o Experiència en el sector públic (mínim 5 anys)
o Experiència en el sector de la recerca, innovació i universitats (mínim 5 anys)
Es valorarà:
· Experiència en l’elaboració d’estratègia de comunicació corporativa, especialment del sector públic.
· Experiència en el lideratge i la coordinació d’equips.
· Experiència en el diagnòstic i auditories de comunicació corporativa, especialment del sector públic.
Habilitats: persona dinàmica, creativa, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Amb capacitat d’integrar-se, col·laborar i participar de manera activa en equips de treball. Capacitat per actuar amb eficàcia en situacions de pressió de temps. Al dia de les darreres tendències.
Presentació sol·licituds:
Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat).
Recepció de CV fins al 23/09
Gestor/ora de projectes educatius (termini: de l'1 de juliol al 15 de juliol de 2022)
Busquem una persona amb estudis científics, preferentment amb experiència en l’àmbit de la divulgació de la ciència i l’educació, organitzada, motivada i metòdica, amb disposició i facilitat per treballar en equip i habilitat per a la gestió de projectes.
Les funcions principals per a desenvolupar seran:
· Gestionar, planificar, executar i controlar el pressupost de projectes de l’àmbit educatiu
· Vetllar pel compliment de fites i terminis.
· Informar al cap de secció del desenvolupament dels projectes.
· Participar en reunions de coordinació.
· Avaluar projectes: creació i enviament de qüestionaris, informe de resultats, etc.
· Gestionar activitats de l’FCRI com ara xerrades, cursos de formació, debats, concursos, etc. Des de la definició inicial a la preparació de tota la informació, la seva tramesa, organització dels detalls logístics dels actes, etc.
Requisits i habilitats
· Grau/llicenciatura científica i/o pedagogia/magisteri
· Anglès: nivell avançat, escrit i oral
· Nivell C2 de català
· Ofimàtica a nivell d’usuari
· Iniciativa personal, actitud proactiva, capacitat d’anàlisi, treball en equip, resolutiu/va en la gestió d’incidències, sentit de la responsabilitat i compromís, estabilitat i control emocional, flexibilitat, integritat/honestedat i serenitat davant la pressió/adversitat.
Es valorarà:
· Coneixement i experiència en didàctica de la ciència
· Estudis complementaris en l’àmbit educatiu
· Coneixement i experiència en el sistema de recerca i universitats de Catalunya
· Experiència prèvia, en el desenvolupament de funcions similars.
Contracte temporal.
Presentació sol·licituds:
Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat). Data límit: 15/07/2022.
Dissenyador/ora gràfic/a (termini: del 21 de juny al 15 de juliol de 2022)
Busquem un/a dissenyador/ora amb experiència en creació i maquetació de dissenys web, maquetació d’altres continguts digitals i offline. Busquem una persona amb idees i implicació, que sàpiga treballar en equip.
Funcions:
· Creació i aplicació de dissenys sobre web (HTML i WordPress)
· Desenvolupament de continguts digitals promocionals (banners, landing pages, animacions, etc)
· Identitat corporativa, noves marques i branding
· Disseny gràfic: maquetació de documents, fulletons, llibres,etc.
Coneixements necessaris:
· Desenvolupament web. Amplis coneixements de WordPress, PHP, CSS i maquetació web en general (responsive design i DobleA).
· Domini del Paquet d’Adobe enfocat a disseny (Photoshop, llustrator, lndesign, … )
· Disseny gràfic
· Usabilitat web i experiència de l’usuari
Formació:
Grau universitari en disseny / disseny web o similar. Imprescindible coneixements sobre maquetació web (CSS i Bootstrap).
Habilitats:
Persona dinàmica, creativa, resolutiva, rigorosa, compromesa i amb iniciativa. Al dia de les darreres tendències.
Experiència demostrable:
Recomanable 5 anys.
Presentació sol·licituds:
Les persones interessades poden enviar el seu CV al Departament d’Administració (administracio@fundaciorecerca.cat).
Recepció de CV fins al 15 de juliol de 2022.
Contacte Administració
Pilar Montero
Directora de Gestió
administracio@fundaciorecerca.cat